JAKS2

Allikas: Digilabor

Sisukord

Jaks 2 mõtete wiki

Liikmed

  • Jarmo-Hendrik Hints (Raport) - Koodiguru, maotaltsutaja
  • Ällan Sikora - Entusiast, mehaanik, elektroonik
  • Karl Rankla - Programmeerija
  • Sander Orav (Raport) - Juhtimine, disain, modelleerimine, riistvara tootmine, paigaldamine, juhtmestik ja elektriühendused.

Parema tulemuse nimel võtame meeskonda vastu kuni kaks uut liiget! Me ei taha meeskonna koosseisu väga suureks ajada, ent paar abikätt kuluks marjaks ära. Vajame kogemustega elektroonikut ning veel üht ambitsioonikat ja töökat liiget, kes on valmis panustama 110% roboti arengusse.

Olulised lingid

Eesmärgid

  • Füüsiline kaameramoodul(360 kraadi katmine pildiga) koos kinnitusega ja sellest elementaarne pilt kätte saadud.
  • IMU käest mõistliku™ täpsusega roboti suuna platsi telgede suhtes määramine.
    • Üritame formuleerida(minijuhend, mõtted, näited) kerge pealmise dokumentatsiooni vastava mooduli kohta.
    • Realiseerime platformid:
      • Akseleromeeter: MPU6050
      • Mikrokontroller: mbed™
  • Viime läbi testimis- ja arendustööd IMU mooduli abil asukoha määramiseks väljakul. Hindame selle võimalikkust ja täpsust.
  • Robot kavandina valmis:
    • 3D mudelid(elektroonika kaasa arvatud).
    • Eelarve, shoppinglist.
    • Aine käigus arendatud valmismoodulid.
  • Ideaalis saavutame ka:
    • Sõiduvõimeline robotikere.
    • Elektroonikaplaadid toodetud


Mõtted

Sigalahedad meccanum rattad. Neid me ei kasuta!

Mida teha teistmoodi Robotex'il 2014. aastal?

  1. Põhi, sisekonstruktsioon ja mehhaanika alumiiniumist. Kattematerjal süsinikfiiber.
  2. Ülekuumenemise vastu piisab heatsinkist.
  3. Mootorid, mis on võimsamad kui vaja: Link [EI SOBI MÕÕTMETE TÕTTU!]
  4. Robot kindlasti Dribbler-iga ja coilgun-iga.
    1. Dribbler võiks olla sekundaarne selles mõttes, et ta võiks olla olemas, aga ideaalis peaks robot ilma selleta hakkama saama tarkuse pealt.
    2. Mõlemad võiksid olla maksimaalselt laiad.
    3. Dribbler-i kattematerjal dragonskin, lihtsalt silindrikujuline. Keskkohast võib osa välja lõigata, et pall püsiks dribbleri keskosas.
    4. Dribbler kindlasti reguleeritava ammortisaatoriga.
  5. Miniarvuti. Me ei kasuta robotil sülearvutit, kuna see on mõttetult suur ja raske. Here! Pigem Või see Parim variant arvatavasti
  6. Näeks cool välja. Tegutseme hea välimuse nimel, ent ei sea seda kõrgemaks prioriteediks kui funktsionaalsus.
  7. Kaal:
    1. Oluline on kaalujaotus. Massikese peaks olema võimalikult madalal ja keskel. Me ei taha, et kiirendamisel kõrge massikeskme tõttu rattad maast tõuseksid. Kaal peaks olema jaotatud ühtlaselt. Me ei taha, et näiteks roboti paremal küljel lasuks suurem koormus kui vasemal.
    2. Robot peaks olema võimalikult kerge, sest kergem robot kiirendab, aeglustub ja manööverdab paremini.
  8. Kaamera mõtted:
    1. Glorious Ximea camera
    2. Tõenäoliselt parim lahendus oleks kaks kaamerat. Üks oleks suunatud üles ja jälgib parabool peeglit. Näeb suurt osa väljakust, valib nn. rändkaupmehe algoritmi järgi kiireima viisi pallide löömiseks väravasse. Teine roboti otsesuunas, mis jälgib roboti eestoimuvat, paigutab palli dribbler-i ja ka coilgun-i keskele, jälgib väravaid.
    3. Mini kaamera 2 MP
    4. Mini kaamera 8 MP
    5. Äge kaamera, do want
    6. Enamvähem dream kaamera
    7. Suht geniaalne
  9. Digitaalne display roboti kerel, mis näitab akude pinget, mootorite temperatuuri, valitud väravat, kontrollib porte, väljastab vajadusel mingeid hoiatusi/veateateid.
  10. Güroskoop:
    1. Güro kasulikkus tuleneb hea ajalise resoga andmetes, mille järgi saab hästi ringi keerelda

Asjad mida me tahame ja värki

Välja otsitud andmebaasist "http://digi.physic.ut.ee/mw/index.php/JAKS2"
Personaalsed tööriistad
Navigeerimine
Käsitöö